trollmorslillalya

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

kontaktannons.... som vi skrattade då:)

Av Anita - 4 oktober 2011 14:52

 
Kommer du ihåg Anneli när vi skojade ihop den här annonsen o la ut den på kul på en sida..hahahaha  vi fick tillomed svar på den..som vi garvade  hittade den nu e tvungen o sätta ut den här...men kom ihåg den e bara på kul..


Beskrivning:


Paketpris !!!
Vi är två goa gnälliga käringar. Både halta och lytta.
En av oss hör lite dåligt, men det jämna ut sig, för den andra ser dåligt.
Vi är som vanliga Strömbergare i allmänhet. Fast rätt så många krämpor har vi nog.. Eller hur ??? Aaaa, sa hon nu.
Polering av rulle endast en ggr/månad. Har fått lägga ut mycket pengar på nåt jävla nagelack för svamp under tånageln. Han var nog hästdoktor den. Hmmm tror de..
Det är dags att damma av spindelväven nu. Väg karta kanske behövs.Har diskuterat länge och väl om att eventuelt skaffa två hundar. Men har kommit fram till att vi behöver nog varsin lång, bastant karl. Ett gott hjärta är ju inte fel.
Eftersom vi då inte har ordnad ekonomi, så ser vi helst att NI är rika..
Ni behöver EJ vara bilburna. FÄRDTJÄNST FINNS.
Svara gärna med ett fotografi.
Tyvärr så har våran kamera gått sönder, men vi har beställt röntgenbilderna från tandläkaren. Han svarade dock att det kunde dröja upp till en månad. Men vi väntar så gärna.
Oj, vi kanske ska säga våran ålder. Eller det kanske man inte behöver nu. Åldern har ju ingen betydelse. Men vi ser helst att NI är över 30 år.
Nu önskar VI er en god natt med en liten kram till den som vill ha.
Hälsningar ;


Illena & Atina

  

Det var tider de...mycket kul med den gamla hemsidan...kram

 
 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

4 oktober 2011 20:46

Hahahaha javisst kommer jag ihåg den natten när vi skrev den.. Jag skrattade så jag fick ont i huvet. De va inte så längesen som jag la ut den, men de va nog på expressenbloggen.. Kommer inte ihåg om jag la ut den här.
Jag tar o lägger ut den på min sida oxo för den är skitrolig.

Kramkram

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

4 oktober 2011 20:58

Du verkar vara en glad person helt i min smak.
Fin & trevlig blogg, kommer på besök då & då
Kram Anita Lundwall välkommen till min har ocks en hemsida klicka på den och följ mitt liv

Kram

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

5 oktober 2011 09:48

Hahaha, ja vad skall man säga, ett roligt inlägg, förstår att ni skrattade gott när det skrevs, kanske får ni anbud efter detta inlägget också. ”L”. Gillar personer som inte är så präktiga och har humor, tur vi har barnasinnet kvar, då lever man länge och får ett härligt långt liv. Tack min nya vän !
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
skogsnuvan

skogsnuvan

5 oktober 2011 15:50

Hi hi så kul. Undrar hur svaren var?

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
anna

anna

1 februari 2012 10:13

hihi den var bra! kolla på siten kontaktannons.info finns roliga annonser där, tex den där med frimärkssamlingen
mvh

http://kontaktannons.info

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 27 april 2015 10:15

Hallo  nu regnar de snö så de visslar om de...eller vad man nu ska säga...har inte varit härinne på ett långt tag nu..har inte kunnat komma in...jag gjorde det svårare än de var...så nu e jag här igen i mitt eget lilla trollbo...   jaa nu e de vår ...

Av Anita - 3 augusti 2012 17:10


Tiden är som ett rinnande vattenfall, stilla o lungt  och ibland brusande o med fart...vattnet ser ut att aldrig stå stilla men livet  vet man aldrig vilken väg det tar medan fallet alltid rinner nedåt  jah  a o det här rann ur mina fingrar just nu o...

Av Anita - 19 juli 2012 04:29


   Inte varit hemma här i min lilla vrå  kommer snart tebax     kram:) ...

Av Anita - 17 mars 2012 12:52

Det var ett tag sen..men råkade bryta foten i slutet av förra månaden  låg på sjukan 6 dygn  kunde inte åka hem förrns dom ordnat hjälp i hemmet till mej..sen fick jag en härlig tandinflammation trodde tandbenet skulle gå sönder   feber..visste inte ...

Av Anita - 5 mars 2012 01:13

sagorDen allergiska dammråttan TovaTova hade klamrat sig fast mellan sängbenet och väggen. Där satt hon nu och väntade och hoppades att dammsugaren inte skulle få tag i henne. Tova bodde i flickan Kajsas rum. Kajsa var en duktig flicka i mycket, men ...

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards