trollmorslillalya

Alla inlägg under november 2011

Av Anita - 29 november 2011 18:00

Idag var det dags för leken dracula  ..jag tror att dom gillar o sticka en..mej måste de vara extra kul med för mej hittar dom knappt inte ådrorna  dom smyger undan när dom ser nålspetsen ..jag tillhör som tur e den typen som kan ställa opp som försökskanin vad det än gäller...varje gång jag ligger inne så e jag det men ok man gör ju lite nytta..jag mäste ju berätta sist när jag låg inne  det var när jag trampade min stackars kisse på svansen så han satt tänderna i min fot ..jag skrek på sonen som fick dra bort kissen..för o göra en lång historia lite kortare  så hamnade jag på sjukan för operation fick en varböld inne i foten ..  första dagen så kom en syster o frågade mej om hon fick ta med sej nåra kanditarer med sej o berätta lite om vad som hänt o vad som skulle göras..jaghadde redan talat om att jag var försökskanin:)  hon kom in med 7 st..o jag snackade om vad som hänt ok eftter ett tag så gick dom ut efter dom hade fått tala om vad ddom tyckte..efter en haltimme så var det dags igen  7 nya kandidater..o jag är känd för att inte kunna hålla truten men ok jag vart tyst så dom fick samma igen tala om hur o vad som hände med kattbett som är mycket giftigare än hund bett..vilade lite sen var det dags igen 7 nya kandidater kom in med systern o d tykte jag faktist att dom kunde haft med sej kaffe o bullar  saken är den oxo att vi var bara två på salen så de va lite synd om henne som låg bredvid  jag var på infektionsavdelningen o en mycket intressant patient..o de har man ju inget emot..men ok de slutade med att jag ringde hem o sa de att jag inte behövde nått besök:))...ska tala  om oxo att jag inte behövde opereras jag fick antibiotika igenom dropp i 2 dar o de gick bra läkarn gillade inte o skära mej i min fot o de var ju snällt...ha de så bra för nu ska jag läsa lite läxa med mitt barnbarn  jaja hon får läsa läxa för mej:) sen ska de bli skönt o sova...gonatt                    



Av Anita - 27 november 2011 08:09

 

Första advent       

första ljuset ska  vi nu tända..

sen kommer mycket märkliga saker att hända
undrar vad det blir ..jo tomten kommer snart o hälsar på..
alla hans renar kommer att få så mycket sjå..att stå i från morron o till kväll ..men vad gör det när varenda unge varit snäll..finns det några snälla barn här..näääe jag har inte varit snäll här har det varit ett evigt gnäll,, .. men jag får nog nåra klappar ändå..jag vill ha en katt som kan prata men jag får nog nöja mej med en papegoja som kan tjata.behöver inte en sån klarar det själv  .näää nu får det vara nog med fånerier skrivet.. jag önskar alla en trevlig första advent   kram


Av Anita - 22 november 2011 19:42

  Börjar känna mej bättre men är väldans trött sover nästan jämt ska snacka med läkarn imorrn om tid ..känns inte rätt..kan ju sitta o somna ..har hänt förut jag kommer igen ..o då känner jag att jag kommer att börja skriva om intressanta saker man har ju hunnit tänka lite  under dom vakna stunderna ---finns ju så mycket att skriva om även fast man inte kan göra så mycket..men jag är en lycklig männska..om än kanske lite deppad just nu..mänskligt och går över  puss o kram

Av Anita - 20 november 2011 07:06

       ha en bra dag  kram

Av Anita - 19 november 2011 03:25

      Varför..jäkla tand har hostat så gott som färrdigt nu så de e dags nu,,,,men va fasiken gör man inte man måste ju ha stålarna till nåt:)  men jag kan ju säga så att det gör förbannskat jäkla ont     pillerdags igen.......stackars mej:)fast jag börjar bli lite mänskligare nu..ja så mycke de nu går..men snart ere nog fart på tanten igen...då får jag väl läsa en saga för er om den här jäklit tråkiga tiden   enkelt o lätt sovit mest hela tiden..men som sagt idag tandis,,tur man e pesionär o fickan full me stålar:)jäkla Rejnfeldt   eller hur de stavas vi skyller allt på han  iallafall jag:)  kram  snart verkar pillerna så då sover jag lite till   ska bara ta en liten dutt mot astman  annars mår jaag bra:)kom inte ihåg om jag skrivit kram  men gör det nu  kram ..  pludder bludder inget skrivet  bara massa ord   e nog lte snurrig  iallafall vaknade för ett litet tag sen bara med en käft som e lite oppkäftig mot mej just nu..sov gott..sötnosar...gulligt va:)  glömde ju influensan man haft som halva sveriges folk haft   stackars oss......men bättre nu:)

Av Anita - 16 november 2011 09:03

        





  jag undrar om jag ska pussa han    nääee  struntar i det han e söt som han e:)

har nog tänkt mej att vakna opp lite nu  det här går ju inte,,,,,jäkla hosta  lungorna sitter utanför snart..ok ser ut som de dom hänger lite neråt beror på hur man ser det:)TÄNK OM DET SKULLE HÖRAS HÄR I BLOGGARNA ALL    HOSTA O HARKEL SNACKA OM KÖRSÅNG.)    KRAM

Av Anita - 13 november 2011 23:06

         




Fantasin får tala   just nu mår jag inte så bra   ...längtar efter att få börja skriva både här o hos er mina vänner...sover mest både dagar o nätter just nu--ska nog vakna snart..kram på er   o ha de bra

Av Anita - 11 november 2011 06:49


         Är inte riktikt frisk ännu  så jag tar med er ut på en liten resa i cybern istället        fantasin får ni hålla med själva utmed vägen   orkar inte berätta vad som finns  men gör det gärna senare  med en historia   så har ni nått o se framemot....den e inte så läskig som den ser ut....kanske sångkören som e ute o åker med ett extra öga så ni inte gör nåt dumt:))   kram på er o ha en trevlig resa  själv lägger jag mej o sover igen   host host  attjooooooooo....

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Skapa flashcards