trollmorslillalya

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Anita - 2 oktober 2011 20:08

just nu så har Bellan mitt barnbarn somnat hon ska opp till skolan imogon  o min svärdotter o mitt andra lilla barnbarn sover oxo..hennes man min son jobbar idag så hon vill ha sällskap ....jag älskar att ha folk runt omkring mej ...idag har vi varit i skärholmen  när vi kom hem så hade min son varit o köpt en barnresesäng till lillan en nallephu  säng  en vansinnigt enkel säng att få opp tog bara en halvtimme:)värre en Ikea:) idag köpte jag en blomma o grattade min granne med som fyller år idag..han e så snäll jag får svamp  bara trattisar tycker bäst om dom..kan inte plocka själv längre så jag är jätteglad för det..o när han fiskar så får jag fisk..fick en gös för ett bra tag sen-. .har aldrig rensat såna fiskar nån gång så det gick ju inte så bra ..men småbitarna som vart gick bra att steka o smakade gott gjorde dom tuggorna som blev  så hädanefter så tackar jag nej till fisk allt utom strömming för det gillar min kisse ..Nissen u är det dags att stänga ner ska försöka sova ..har aldrig försökt att sova så här tidigt förut men ska passa på för det är ganska mörkt här för barnens skull så att dom sover:)  nu har jag bestämt träff med John blund.  dröm söta drömmar ..kram   

Av Anita - 2 oktober 2011 00:09

Passar på o gå in o skriver lite har tagit paus i filmen som jag spelat in o ser på..Jodie Foster spelar huvudrollen hon e en underbar skådis....mitt lilla barnbarn Bellan kom hem till mej efter dom har varit på grönan..dom har haft en jättekul dag...hon var jättetrött så hon somnade kl 22  så nu vaknar hon tidigt imorron men de e ok  för min lilla svärdotter  med min lilla Emilia9 månader  kommer på morronen  sonen jobbar --de e så härligt att ha dom här hos mej..nu ska jag se vidare på filmen o sen sova ..gonatt  kram  

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards