trollmorslillalya

Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

hej igen

Av Anita - 17 mars 2012 12:52

Det var ett tag sen..men råkade bryta foten i slutet av förra månaden  låg på sjukan 6 dygn  kunde inte åka hem förrns dom ordnat hjälp i hemmet till mej..sen fick jag en härlig tandinflammation trodde tandbenet skulle gå sönder   feber..visste inte vad jag skullle göra på grund av min lilla fot med rosa gips.faktiskt ganska fint   har inte kunnat göra nåt  ..ok kan väl inte göra så mycket annars heller  men mindre nu  ..tanden blev som tur va bättre nu ere normal tandvärk..ska ha gipset till slutet av mars men ska försöka ta mej till tandis...kan vara skönt:)  just nu kan man vara glad om man kommer på toa...jag har faktiskt inte mått så bra den här tiden mäste jag säga  ganska jobbigt..jag är väldans trött just nu  sover för det mesta dom sista dagarna  men de kanske behövs...drömde inatt att jag tappat gipset så jag letade överallt men hittade det inte så de kanske betyder att jag blir av med det lite tidigare..den 23 kommer min son hem med med fru o mitt lilla barnbarn som lärt sig gå nu  ska bli så kul ...dom har varit borta 3 månader  sonen har haft pappaledigt hans fru   e född där så dom har varit i thayland med sina bröder med fruar  ...äldsta sonen passade på att fira sin blivande 50års  dag..jag var 18  skulle fyllla 19 3 månader efter  det var ganska ungt då nu är det ungt vid 25...det  är bra för då hinner dom få lite ordning på livet mellan 25-30....de tycker jag e bra ...de vart lite av varje   det här  men de e bäst o passa på  kanske sover ett par dar till:)  sköt om er ...kram.  

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

19 mars 2012 18:30

Kära nån vilken otur. Man kan tycka att det skulle räcka med din förfärliga tandvärk. Hoppas att du snart kan få röra dig som vanligt igen nu när våren är på väg. Lycka till och krya på dig

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

29 mars 2012 10:00

Kära vän vad har du nu råkat ut för. bamse kramar till dig

Tittade in för att önska dig en trevlig Helg

Kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

8 april 2012 20:04

Hörre du skitkärring,, de va du själv som klickade upp på den länken när allt ploppade upp o inte jag =)))
De är du som går på allt jag säger till dig o de kan inte jag rå för =)

Kram kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 27 april 2015 10:15

Hallo  nu regnar de snö så de visslar om de...eller vad man nu ska säga...har inte varit härinne på ett långt tag nu..har inte kunnat komma in...jag gjorde det svårare än de var...så nu e jag här igen i mitt eget lilla trollbo...   jaa nu e de vår ...

Av Anita - 3 augusti 2012 17:10


Tiden är som ett rinnande vattenfall, stilla o lungt  och ibland brusande o med fart...vattnet ser ut att aldrig stå stilla men livet  vet man aldrig vilken väg det tar medan fallet alltid rinner nedåt  jah  a o det här rann ur mina fingrar just nu o...

Av Anita - 19 juli 2012 04:29


   Inte varit hemma här i min lilla vrå  kommer snart tebax     kram:) ...

Av Anita - 5 mars 2012 01:13

sagorDen allergiska dammråttan TovaTova hade klamrat sig fast mellan sängbenet och väggen. Där satt hon nu och väntade och hoppades att dammsugaren inte skulle få tag i henne. Tova bodde i flickan Kajsas rum. Kajsa var en duktig flicka i mycket, men ...

Av Anita - 4 mars 2012 21:11


Har inte skrivit på ett tag nu varit en liten jobbig tid  o när det vart bätter så bröt jag min fot kom i kläm mellan elmoppen o mjölkdisken skulle öppna dörren o komma åt mjölken o satt ner foten i ett litet mellanrum mot väggen o råka trycka på spa...

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Skapa flashcards