trollmorslillalya

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Anita - 10 oktober 2011 21:14

Hjälp nu är fruarna igång  Maria dansar zumba  o nu ska hon ta steg som vi kommer att bli så förvånade över  man kan inte annat än älska den tjejen snacka om naturbarn..underbart,,så har vi då  Gunilla  hmm ja vad ska man säga  stackars katt som inte e välkommen på barnkalas o måste sitta instängd i en liten jäkla kattbur  jag tycker att det är djurplågeri  men ok efter pausen kanske kattstackarn släpps ut lite hoppas de..Isabell  om henne tycker jag inte det enda jag håller med om är att jag oxo avskyr o e rädd för clowner..stackars små barn jag undrar om dom inte oxo blir rädda...men hur 17 kan hon hyra en clown... aha  hon släppte inte in honom...Gunilla  vojne vojne   hmm producent  jaja  välkommen in som spindeln sa till flugan..han spindel o hon flugan :)) hans kommentar att hon e inte van o bli utbjuden ..men faktis så tycker jag han verkar jäklit äcklig.. hoppsan nu är Agnes -Nicole på hugget  ..hon är aldrig nöjd med några andra människor..tur att hon inte sjöng:)  Jaha det är det sista programmet  ..lite tråkit då har man ju inget att irritera sig på längre:)  oj nu tror Gunilla att han e knäpp tack vare en hjärnskada:)..Isabell näää orkar inte ens kommentera henne hon e för jävlig....såja nu har jag spytt galla nog...idag har min lilla svärdotter  städat mitt rum  jätteskönt  jag kan själv inte göra så mycket jag har haft hemhjälp till nästan allt men hon jobbar inne nu o jag vill inte ha nån annan..men mina kära o nära hjälper mej..jag har det så bra men så är jag jäklit tacksam oxo..jaha det här inlägget vart långt...undrar om folk orkar läsa igenom allt man skriver:)  ni ska ha det så bra o dröm söta drömmar...kram mina bloggvänner o alla ni andra som vandrar förbi min lilla lya.  


Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards