trollmorslillalya

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Anita - 19 oktober 2011 21:40

 
 
 
 

 


Så här på hösten...det regnar o stormar ..de gäller o träna opp sina muskler nu tills vintern kommer så man ramlar mjukt i den härliga snön som kommer snart..det ser vi fram emot.:) O JAG MED MIN ELMOPPE ÄLSKAR SNÖN FÖR DÅ FÅR JAG VARA INNE O BARA VILA   ..hoppsan råkade komma åt knappen för stora bokstäverna:)o läsa spännande böcker o titta på filmer o käka godis så jag blir rund o fin tills våren kommer igen:)ok jag e ganska rund ( mycket rund)..vilken härlig tid vi har framför oss.barnen som kastar snöbollar på en när man kommer ut  förr tyckte jag de var helkul när man kunde kasta tebax...  men nu hinner man ju inte stanna o hoppa av förrns dom försvunnit dom små liven:)  näääe nu får de vara slut på skitsnacket  om vintern tycker jag intet:(  men jag e glad ändå  för jag skulle kunna åka till Salvador i januari  men de e bara det att det fattas ju lite respengar så jag får nog vänta tills nästa vinter måste spara så jag kan åka bissnisklass.. kan inte åka vanligt på grund av omständigheter med min kropp..men som sagt jag klagar inte för många kan ju inte åka alls..o jag e som sagt en lycklig kvinna:)  ..dröm söta drömmar..för de ska jag göra...gonatt o kram

Av Anita - 19 oktober 2011 10:14

   


Jag älskar grodor o nu regnar det så jäkla mycket så nu kanske dom kommer fram...ska fösöka hitta prinsen tänkte jag  men de blir nog jobbigt o pussa på alla grodor för o hitta han..nääe  jag har inte blivit knäpp det bara dök opp i mina tankar  o dom kan man ju inte styra jämnt som tur e:)  vaknade precis av telen  en knäppis från nåt telebolag tror jag:) som försökte att få mej att halvera min räkning  han sa att han ringde för ett år sen o jag hade sagt då att jag inte ringde så mycke .. jag sa inte mitt namn o han tjatade om  att

 jag skulle säga   vad mitt namn var ..snacka om att det kändes som att om jag sa mitt namn så hade han en bandspelare som spelade in namnet som en underskrift på att jag gått med på den tjänsten ..jag har säkert fel men klockorna ringde till lite i skallen på mej..varning..ok kan ha fel  men kul vare o snacka med honom  som käringen tvärtemot:)  kram

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards