trollmorslillalya

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Anita - 3 oktober 2011 21:25

Jaha så var det dags igen..jag kan inte fatta att jag egentligen orkar reta opp mej på nåra av fruarna:)  men de e ganska skönt jag sitter här för mej själv vid tven o hetsar opp mej..Isabella svär fy sjutton det gör inte jag ..de låter fult:)jodå ett o annat svärord ramlar nog ur min trut mellan varven ..men försöker o sluta med det..nu blir det en ny dörr hos Maria..hon e härlig  tittar t.o.m på hennes reklam:) woow 56.000för en dörr..hon har ju en förstående gubbe iallafall  nu kommer Gunilla  min favorit...näääeee  fy   ..oj hon gillar prästen  .".tänk om jag gifter mej med prästen"  finns det inte en bok som heter så.?  jag tror det..undrar ifall hon friar till han snart:)nääe nu ska jag titta färdigt utan att hetsa opp mej på dom...tror jag:) 

Agnes -Nicole....behövs inte sägas nåt ....jäklar ..Gunilla ska sitta i poolen med en avdankad kille ..stackars kille  kan man inte varna honom..fy vad elak jag e..:)nää nu ska jag titta klart ..ha det så bra ..kram.   det här kortet passar kanske inte in här men jag lägger in det iallafall..jag har tagit det på altanen på Ersta sjukhus.

Av Anita - 3 oktober 2011 13:44

Sitter o väntar på att sonen ska hämta mej ska till röntgen.passade på att lägga in en länk till min gamla blogg..dom skulle lägga ner den sidan i Maj  men den finns kvar  jag har bara skrivit lite efter det..men tycker de e lite kul o ha den här som länk:)så har jag ändrat profil  lagt ut mitt foto där  såg att dom som jag lagt till som länk har sina foton ute ..tjusigt  för man kommer ju faktist lite närmare den man snackar med här.Anneli .. jag klarade det alldeles själv:))  nu ska jag göra mej iordning..kram 

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards