trollmorslillalya

Alla inlägg under februari 2012

Av Anita - 14 februari 2012 12:10

 

    


En liten hjärtebild på alla hjärtans dag  ..här hos mej hör jag knappt vad jag skriver dom håller på o gör om lägenheten ovanför mej så just nu har jag väl ett titthål i taket hörs som de  dom borrar en halvtimme om dan just nu   men idag hade jag tur för i fredags började dom kl 8  på morronen  dom ska hålla på 1 månad med att göra om häroppe ...så fort nån flyttar ut så gör dom om lägenheten med mycket höjda hyror för dom som flyttar in ...vi har en ny  värd  det är den 5te  sen jag flyttade hit 69  men de e privatvärdar så dom har dom här husen tills dom tjänat nog med stålar o sen säljer dom till nästa   den här värden ska visst vara känd som en mindre trevlig värd  den som förvaltar vårt område e bara 23 år.o de låter ju bra vi blev sålda i januari o de e ett jäkla bråk om hyrorna just nu  så de e bara o vänta o se  ..hydda i skogen eller tält  eller flytta hem till dottern:)  nääee  nästa gång jag flyttar så bärs jag ut med fötterna först:)   kram på alla hjärtans dan.

Av Anita - 13 februari 2012 15:07

Börjar faktiskt närma oss våren nu..ljusare dagar med sol o lite fågelkvitter...härligt..igår var jag på 10årskalas o käka tacos o tårta ..vi hade jättetrevligt  det var ett tag sen  jag var utanför min lägenhet ...skönt o byta miljö  på Fredag kommer min Äldsta som med familj hem från thailand  det ska bli skönt ....mina andra grabbar är kvar där  den ena kommer hem med familjen 15mars   ssonen e pappaledig....oo nästa son åker därifrån direkt till Brasilien om 4 veckor   kanske kommer o hälsar på om 4månader  hans fru e braasilianska..dom bor i Salvador  en underbar stad  gammeldags blandat med ganska nytt...var där 5 månader förr över vintrarna  förr  jmen nu är det lite svårt o flyga för mej  men man ska aldrig säga aldrig:)..nu ska jag försöka få i mej lite att käka  sköt om er o kram




 

Av Anita - 11 februari 2012 19:58

HEJ O HOPP  nu ska jag försöka att kmma igång igen efter min tid i idet....jäkla vinter..nää nu ska jag inte gnälla 

undrar just nu om jag ska se på  melodifestivalen  ,,,,jag tror att jag e den enda i hela Sverige som tyckte om Torsten låt förra lördagen  den var fin  sa mycket  sen e han ju lite underlig...:) o han kommer ju inte att  vinna:)

  jag gillar Thomas di leva oxo så får se vad han ska sjunga   spännande:)   Helena med sina underbara tolkningar av figurerna hon gör  bara det gör så jag ser på programmet  ...jäkla  vad svårt det är mellan varven o skriva för mitt  o  är svårt att trycka på....just nu tittar jag på mitt aqvarium   istället  de e lite roligt  jag har det nere vid fotändan på min säng   en av svärdbärarna är på SPA  flera gånger om dan han ställer sej framför den apparaaaten som de bubblar ur ut i vattnet o simmar mot den åker bakåt o sen samma igen han håller på i några timmar om dan....han kan ju vara sjuk men jag tror inte de  för även fiskar kan nog tycka de e lite skönt med lite SPAbehandling...     nu ska jag titta lite på tvn ..ha de så bra...kram.

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Skapa flashcards