trollmorslillalya

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Anita - 7 oktober 2011 18:16

 Sådär    så var det redan kväll...det är som jag skrev förut för ett tag sen 

tiden är som ett pärlhalsband som ramlar i golvet o pärlorna trillar av lika fort som dagarna går  o när alla har trillat av så är det jul  o nyår ..sista pärlan ..nytt år:)  ja inte för jag vet hur allt det här går ihop....man får ha lite fantasi  o de har jag:)

mår inte så bra för tillfället  så det händer ju inte så mycket ...jag snackade med syrran  som e i deras hus på Gotland  dom hade storm igår så hustaken nästan blåste av...vi hade storm här i förgår  men inte så stark ..men regnar gör


det..kanske inte så underligt det är ju höst nu:)snart e maten klar här ska äta fisk  min svärdotter gör käket o min son o jag äter den  jadå hon äter oxo:)  mitt barnbarn Bellan kom hit efter skolan men gick sen hem till sej  hon ska sova hemma över helgen o umgås med familjen   ...hon har 2 syskon ,   syster som är 20 år o en brorsa som blir 16 år nu i oktober..så dom e ju lite äldre än henne som bara är 9 år ung:)   nu är käket klart  mmm doftar gott!  ha en bra kväll  ..  kram


 


    

Av Anita - 7 oktober 2011 13:03

Prästprov

Tolv blivande präster hade läst i många år för att

bli

präster och stod nu inför det slutgiltiga provet.

Sprittsprångande näck, stod de där i en

klosterträdgård, fint uppradade på ett led.

Framför dem dansade en enormt sexig, storbystad, ung

nakenmodell i förd minimalt med kläder. Varje präst

hade en liten klocka fäst med en gummisnodd runt sin

penis

och provet bestod av att den

nakna modellen skulle

dansa framför varje präst och den vars klocka hördes,

hade då sumpat sin chans genom att inte vara

tillräckligt fria från syndiga tankar.

Den läskigt läckra modellen började dansa framför den

första kandidaten och inte ett ljud hördes. Hon

fortsatte vidare till nästa och inget ljud där

heller.

Hon fullföljde dansen hela ledet ner till sista man

med ingen reaktion från

någon. När hon började dansa

inför den siste i

ledet så hördes först en liten ringning som sedan

bara

växte och växte tills hela klockan ringande och

plingande föll till marken. Den fruktansvärt generade

prästkandidaten tog några skyndsamma steg framåt och

böjde sig framåt för att plocka upp klockan.

Då började de elva andras klockor att ringa.            


Av Anita - 7 oktober 2011 07:47

 


kram

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards