trollmorslillalya

Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

ännu en ny dag

Av Anita - 13 februari 2012 15:07

Börjar faktiskt närma oss våren nu..ljusare dagar med sol o lite fågelkvitter...härligt..igår var jag på 10årskalas o käka tacos o tårta ..vi hade jättetrevligt  det var ett tag sen  jag var utanför min lägenhet ...skönt o byta miljö  på Fredag kommer min Äldsta som med familj hem från thailand  det ska bli skönt ....mina andra grabbar är kvar där  den ena kommer hem med familjen 15mars   ssonen e pappaledig....oo nästa son åker därifrån direkt till Brasilien om 4 veckor   kanske kommer o hälsar på om 4månader  hans fru e braasilianska..dom bor i Salvador  en underbar stad  gammeldags blandat med ganska nytt...var där 5 månader förr över vintrarna  förr  jmen nu är det lite svårt o flyga för mej  men man ska aldrig säga aldrig:)..nu ska jag försöka få i mej lite att käka  sköt om er o kram




 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

14 februari 2012 09:06

Världen har blivit så liten och ungarna åker åt alla möjliga håll i världen till skillnad från en själv som var nervös när man skulle åka med mjölkbussen de få milen till Hammarstrand.
Ville titta in och ge dig en Alla Hjärtans Kram

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 27 april 2015 10:15

Hallo  nu regnar de snö så de visslar om de...eller vad man nu ska säga...har inte varit härinne på ett långt tag nu..har inte kunnat komma in...jag gjorde det svårare än de var...så nu e jag här igen i mitt eget lilla trollbo...   jaa nu e de vår ...

Av Anita - 3 augusti 2012 17:10


Tiden är som ett rinnande vattenfall, stilla o lungt  och ibland brusande o med fart...vattnet ser ut att aldrig stå stilla men livet  vet man aldrig vilken väg det tar medan fallet alltid rinner nedåt  jah  a o det här rann ur mina fingrar just nu o...

Av Anita - 19 juli 2012 04:29


   Inte varit hemma här i min lilla vrå  kommer snart tebax     kram:) ...

Av Anita - 17 mars 2012 12:52

Det var ett tag sen..men råkade bryta foten i slutet av förra månaden  låg på sjukan 6 dygn  kunde inte åka hem förrns dom ordnat hjälp i hemmet till mej..sen fick jag en härlig tandinflammation trodde tandbenet skulle gå sönder   feber..visste inte ...

Av Anita - 5 mars 2012 01:13

sagorDen allergiska dammråttan TovaTova hade klamrat sig fast mellan sängbenet och väggen. Där satt hon nu och väntade och hoppades att dammsugaren inte skulle få tag i henne. Tova bodde i flickan Kajsas rum. Kajsa var en duktig flicka i mycket, men ...

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Skapa flashcards