trollmorslillalya

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Anita - 4 oktober 2011 14:52

 
Kommer du ihåg Anneli när vi skojade ihop den här annonsen o la ut den på kul på en sida..hahahaha  vi fick tillomed svar på den..som vi garvade  hittade den nu e tvungen o sätta ut den här...men kom ihåg den e bara på kul..


Beskrivning:


Paketpris !!!
Vi är två goa gnälliga käringar. Både halta och lytta.
En av oss hör lite dåligt, men det jämna ut sig, för den andra ser dåligt.
Vi är som vanliga Strömbergare i allmänhet. Fast rätt så många krämpor har vi nog.. Eller hur ??? Aaaa, sa hon nu.
Polering av rulle endast en ggr/månad. Har fått lägga ut mycket pengar på nåt jävla nagelack för svamp under tånageln. Han var nog hästdoktor den. Hmmm tror de..
Det är dags att damma av spindelväven nu. Väg karta kanske behövs.Har diskuterat länge och väl om att eventuelt skaffa två hundar. Men har kommit fram till att vi behöver nog varsin lång, bastant karl. Ett gott hjärta är ju inte fel.
Eftersom vi då inte har ordnad ekonomi, så ser vi helst att NI är rika..
Ni behöver EJ vara bilburna. FÄRDTJÄNST FINNS.
Svara gärna med ett fotografi.
Tyvärr så har våran kamera gått sönder, men vi har beställt röntgenbilderna från tandläkaren. Han svarade dock att det kunde dröja upp till en månad. Men vi väntar så gärna.
Oj, vi kanske ska säga våran ålder. Eller det kanske man inte behöver nu. Åldern har ju ingen betydelse. Men vi ser helst att NI är över 30 år.
Nu önskar VI er en god natt med en liten kram till den som vill ha.
Hälsningar ;


Illena & Atina

  

Det var tider de...mycket kul med den gamla hemsidan...kram

Av Anita - 4 oktober 2011 04:09

lägger in dessa bilder för jag har inget att göra just nu ..  samma pippi som jag lade in förut..


..nu ska jag lägga mej att  sova o drömma söta drömmar...gonatt o kram



  

  Katarinahissen har jag fotat genom bilfönstret .

Av Anita - 4 oktober 2011 01:29

roligt

När en lastbilschaffis stannar för rött glider en liten Nissan Micra upp jämsides…
Ur Micran hoppar en tjej som springer runt till lastbilens förardörr och knackar på.
Lastbilschaffisen vevar ner rutan och tjejen  säger:
 
- Hej, jag heter Linda och din last håller på att läcka ut!
 
Lastbilschaffisen struntar fullständigt i tjejen, men när han stannar vid nästa rödljus glider Micran upp jämsides igen. tjejen hoppar ur, springer runt och knackar på förardörren.
Lastbilschaffisen vevar ner fönstret och tjejen utbrister igen:
 
- Hej, jag heter Linda och din last håller på att läcka ut!
 
Lastbilschaffisen skakar på huvet och fortsätter nedför gatan.
 
Vid det tredje rödljus-stoppet händer samma sak igen…
Andfådd hoppar blondinen ur Micran, springer runt och knackar på fönstret på förardörren.
Lastbilschaffisen vevar ner fönstret och tjejen säger på nytt:
 
- Hej, jag heter Linda och jag sa att din last håller på att läcka ut!
 
När det blir grönt drar lastbilschaffisen på och hinner fram till nästa rödljus i god tid innan Micran.
Den här gången hoppar lastbilschaffisen ur och skyndar iväg att möta Micran.
Han knackar på fönstret till förardörren och när  tjejen  vevar ned rutan säger han:
 
- Hej, jag heter Bosse, det är mitten av januari och jag kör saltbilen!


Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Skapa flashcards