trollmorslillalya

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

tomt trodde jag:::)

Av Anita - 8 januari 2012 11:51

Morron mina vänner  ....känns som jag tappat  alla orden o skriva nåt ..tycker inte jag har nåt att skriva om...kommer just nu inte ut så mycket  o de känns som det inte händer nåt i miitt liv just nu ..men så tänkte jag efter ..det händer ju faktist ganska mycket just nu..min ena son med fru o barn flög till thailand iförgår ....min son e pappaledig 3 månader så dom ska vara med lillan hos hennes släkt o de e underbart för Emilia mitt barnbarn o få vara med sin mormor o andra släktingar o de känns underbart hennes mamma e nog världens lyckligaste just nu hon har ju inte fått sett sitt barnbarn sen hon var 6 månader o hon fyllde ju 1 år de 20/12

26 januari flyger äldsta sonen med sambo o son  oxo till Thailand  dom har hyrt ett hus där så sen kommer sonen med familj som redan e där att stråla samman  o bo i huset  min svärdotters mamma följer med o semestrar med dom i huset  sen har jag en tredje son som är gift med en Brasilianska..sonen har bott hos mej under en lång tid gjorde en magop som gick väldans fel låg på sjukan 1 o 1 halft år   men ok han överlevde o ner i vikt gick han ju o de var ju meningen från 170  till 85 kllo  ..hans fru har varit här en längre tid oxo  men nu ska dom tydligen oxo åka o möta opp hans bröder  ..  i början av februari o sen  efter 1 månad där så åker dom direkt till Salvador  Brasilien   enkelbiljett  få se när dom kommer hit igen.....sen har jag som sagt ett barnbarn en dotter till sonen med sambon    som då är i Thailand .  19 år snart    hon ska till Elfenbenskusten med tre  väninnor  dom åker i början av februari

dom ska bo hos en av tjejernas pappa  han pröjsar resan för alla fyra   han e ju inte fattig direkt    dom ska ha med sej sjukhussaker  o leksaker till barnen ja o lite till.. dom ska till barnhem o sjukhus som volontärer  dom bor hos pappan till kompisen dom bor inhägnat o har en väldig säkerhet där med allt dom bor inte i värsta områdena som är oroligast i.....hoppsan jag hade ju lite att skriva om...den som orkar läsa ända hit ska få en guldmedalj!!!  nu får jag nog fortsätta sen o tala om hur det går  o kanske sätta in lite bilder  iallafall från Elfenbenskusten....tur att jag har min dotter o tre barnbarn kvar hemma  men hennes man e ju chilenare så de står väl inte länge på förrns hon säger att dom ska till chile :))  förresten glömde ju tala om att min äldsta sons sambo  är chilenska......för o skriva lite till så kan jag ju tala om att min dotters mans mammas nya man ja sen 10år tebax är från Cuba:))  näää nu får de va bra    lika bra o skriva så här ifäll jag får bloggtorka igen...grattis till den som läst ända hit..första pris en resa till Slussen här i Stockholm o en fika  många kramar från mej.


 

 
 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

9 januari 2012 10:33

Oj vilken härlig blandninga v nationaliteter, underbart Följer du aldrig med på resorna?
Hoppas allt är bra med dig för övrigt
Kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

11 januari 2012 10:58

Hej du Jag slussen vore inte dumt en Strömmingsmacka men vi kanske kan ses i sommar någon gång:
Min brosdatter bor på Södermalmstorg i porten bredvis SUBWAY affären. men utsikt över hela slussen och inloppet.

Här är vädret fint sol + grader ingen snö härligt så i dag skall vi ta en prommenad Gubben och jag
Kram på dig vännen Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

14 januari 2012 01:26

Nu är de dags att lägga sig. Du ligger väl o snarkar som vanligt. Dröm sött kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
skogsnuvan

skogsnuvan

16 januari 2012 09:54

Jesses så internationellt du har det i släkten. När åker du iväg då?

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

27 januari 2012 10:17

Tittar in för att kolla läget.
Hur mås det ?
Tack för tiitan i min blogg.
Du kan alltid skriva meddelande om det är något du inte vill skriva på FB eller bloggen.
Hoppas röntgen gav dig ett gott besked
Kram på dig vännen Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 27 april 2015 10:15

Hallo  nu regnar de snö så de visslar om de...eller vad man nu ska säga...har inte varit härinne på ett långt tag nu..har inte kunnat komma in...jag gjorde det svårare än de var...så nu e jag här igen i mitt eget lilla trollbo...   jaa nu e de vår ...

Av Anita - 3 augusti 2012 17:10


Tiden är som ett rinnande vattenfall, stilla o lungt  och ibland brusande o med fart...vattnet ser ut att aldrig stå stilla men livet  vet man aldrig vilken väg det tar medan fallet alltid rinner nedåt  jah  a o det här rann ur mina fingrar just nu o...

Av Anita - 19 juli 2012 04:29


   Inte varit hemma här i min lilla vrå  kommer snart tebax     kram:) ...

Av Anita - 17 mars 2012 12:52

Det var ett tag sen..men råkade bryta foten i slutet av förra månaden  låg på sjukan 6 dygn  kunde inte åka hem förrns dom ordnat hjälp i hemmet till mej..sen fick jag en härlig tandinflammation trodde tandbenet skulle gå sönder   feber..visste inte ...

Av Anita - 5 mars 2012 01:13

sagorDen allergiska dammråttan TovaTova hade klamrat sig fast mellan sängbenet och väggen. Där satt hon nu och väntade och hoppades att dammsugaren inte skulle få tag i henne. Tova bodde i flickan Kajsas rum. Kajsa var en duktig flicka i mycket, men ...

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Skapa flashcards