trollmorslillalya

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Anita - 15 september 2011 13:58

  Jag hittade honom på blocket förra året i november fastnade för honom på grund av att hans ena bakben är borta opp till knäleden...dom trodde han hadde blivit skadad när han var i skogen där han e född han e en hittekatt  ..jag åkte och hämtade honom och pröjsade 100 spänn  tog honom till veterinären veckan efter dom vart intresserade av hans ben o röntgade honom jag slapp betala det:)  det visade sej att han föddes så  han hadde små söta  rosa trampdynor på det halva benet, veterinären talade om att han var runt 7 månader gammal  ..en liten halft norsk skogis  ..han  döptes till Nisse ..han e lite speciell han tror att han e en hund:)  jag rullar boll till honom o han hämtar den med munnen o bär den till mej så håller vi på  sen hämtar han posten o kommer till mej med den  det ser kul ut när söderposten kommer han drar den utmed golvet o så vilar han lite så drar han igen :)..ha en bra dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards