trollmorslillalya

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Anita - 10 december 2011 10:36

jag tar ett litet skutt in i hörnan för o önska en god helg...min son kom just in o sa till mej att jag måste komma ut lite  ...njaa..ok jag ska ut o låta dom köra mej i min rullstol som jag avskyr ,alltid  e den nån som ser att jag inte finns..ojdå ursäkta men ni får se er för!!  o de e inte jag som säger de utan den som går rakt på mej.tur att de inte e fel på truten på mej alltså..då sägs det inte god jul precis:)  o sen om jag vill titta på nåt intresant så får jag ta tag i den hyllan o försöka att hålla mej fast o ibland går det bra.....men ok ut ska jag.:)  de e skönt med elmoppen för då kan jag stanna var o när jag vill....men jag klagar absolut inte för han kör bra lin son ..hans fru får ta över ibland när han sticker iväg till dom elektriska hyllorna....o de händer..jag vill spana in små gulliga tomtar o sånt..men de ska gå bra ...de blir nog som jag vill..helst vill jag vara hemma egentligen o sova men jag får väl somna i stolen...ska röntga hjärnan   den 23 för att jag somnar rätt som de e o jag sover mycket..o jag uppför mej konstigt snackar med folk som jag tror finns där men självklart så svarar jag mej själv...igår skrev jag men de va så jäkla deprimerande så de tog jag bort:).....Det ska bli skönt o komma ut   tror jag:))...jodå det ska de bli.!!.nu ska ni ha en bra helg ..här ska de bakas bullar senare...gott ska de bli   o de doftar så gott  ....varm kram på er  mina vänner.

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards