trollmorslillalya

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Anita - 20 september 2011 18:54

Idag kom min son o hans fru hem med mitt lilla barnbarn Emilia 9 månader idag..lilla gullungen ..min underbara svärdotter som oxo e min vän talade skrattande om att på morronen så la hon in ägg i micron o det exploderade  :):)   kanske inte så kul egentligen  hm  jodå jag tyckte nog de var lite kul...hon visste inte att det inte funkade   men nu vet hon..annars har det inte hänt nåt   den lilla familjen har åkt hem nu  istället kom  Bellan till mej min dotter o hennes gube ska på förälramöte o dom e inte hemma förrns senare så hon ska sova hos mej..så de bir o sätta uret på ringning ..gör inget förr jag kan lägga mej o somna igen.har nu bgjort ett vattenbyte i akvariet..så nu har jag glada firrar ha en bra kväll kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards