trollmorslillalya

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Anita - 18 september 2011 20:00

Man kan råka ut för mycket..det gjorde jag igårmorse  ..hadde lite ont i huvet på natten men de var ok..morronen kom  o jag skulle stiga ur sängen o mitt huvud höll på att sprängas  som det kändes  ..jag är inte den som åker till sjukan i första taget men jag ringde 112  o fick tala med en fantasisk dam hon skickade en ambulans på en gång o talade med mej hela tiden ..det tog bara 10 min förrns den var här ,la mej på båren ,fick en morfinspruta  kändes lite bättre  jag kom fram o blev snabbt emotagen o fick genomgå lite undersökningar,o en stesolidspruta efter ett tag en till gick direkt inte över så efter ett tag fick jag en ketogansprute starkt men inte på mej..8 på morronen kom jag dit 18 på kvällen heam inget livsfarligt fick stanna nåra timmar för dom var lite oroliga men ok 10  väg från sjukan...en syster hjälpte mej ut för o vänta på min son hadde en våt handuk i ena handen o en spypåse i andra handen o såg ut som 7svåra år  folk glodde o jag sa till sjuksyrranså här ska man se ut når man kommer in inte när man ska hem kunde inte låta bli o småle..kom hem han.. knappt inne   in på muggen o hängde men inget kom opp bara bröstkorgen som höll på o spricka lät som en brölande tjur  fy sjutton--..  hadde bara vanlig jäkla migrän när jag åkte hem..idag känns de ganska skapligt ,,,fast jag ligger i sängen  idag kan inte annat...annars mår jag bra....skönt med en blogg som man kan använda som dagbok  så behöver man inte berätta för vänner o bekanta för dom kan läsa det här...  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards