trollmorslillalya

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Anita - 4 januari 2012 17:31

  Hoppas ni haft en god början på året...själv var jag ju hos tandis o fick borra opp en tand dan före juafton--.inflammation i nerver o pulpa..vilket konstigt ord egentligen  pulpa låter som en köttätande blomma:) jaha ialla fallså fick jag ju inlagt medecin o värken vart bättre men nu gtåter jag för de börjar göra ont igen e livrädd o gå tebax  usch..jaja nog om de..man går välan ner nåra hekton kanske  e ju lite svårt o käka...man ska inte klaga de kunde ju varit värre..oj vad det regnar   hoppas de hinner komma lite snö så barna får ta ut sina julklappspulkor o skridskor o åka lite o ha kul o kasta snöbollar o allt som man kan göra med snö...jag sitter i min säng o spanar in lite på tvn o sen har jag mitt akvarium så jag kan se mina fiskar vad dom har för sig::  har en mal   jättesöt som heter Malin  men har inte sett den sen igår  har kanske gömt sig bland växterna men de e konstigt för lite syns den ju  jag

e lite skraj allt     jag ska leta lite till min kisse hjälper till..han älskar o sitta o glo på firrarna   tur att de e tak över:)   nu e de dags att käka  ska äta skinka idag igen  sonen gjorde en ny skinka igår  ..idag blir det skinklåda  mmm älskar det  min mamma brukade göra det på skinkan som blev över:)  o hon gjorde mycket goda lådor    böcklinlådan kom jag precis på  den var så god  det var mycket sånt förr när man var liten o korvlådan mmmm..jag saknar min mamma    O PAPPA:(  sån är tidens gång o därför ska man ta hand om varandra o sig själv  ...var rädda om varandra nu  o ta en kopp kaffe o en macka med skinka på de e gott de..kram på er.

 







Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards