trollmorslillalya

Direktlänk till inlägg 19 november 2011

oj va mörkt ute

Av Anita - 19 november 2011 03:25

      Varför..jäkla tand har hostat så gott som färrdigt nu så de e dags nu,,,,men va fasiken gör man inte man måste ju ha stålarna till nåt:)  men jag kan ju säga så att det gör förbannskat jäkla ont     pillerdags igen.......stackars mej:)fast jag börjar bli lite mänskligare nu..ja så mycke de nu går..men snart ere nog fart på tanten igen...då får jag väl läsa en saga för er om den här jäklit tråkiga tiden   enkelt o lätt sovit mest hela tiden..men som sagt idag tandis,,tur man e pesionär o fickan full me stålar:)jäkla Rejnfeldt   eller hur de stavas vi skyller allt på han  iallafall jag:)  kram  snart verkar pillerna så då sover jag lite till   ska bara ta en liten dutt mot astman  annars mår jaag bra:)kom inte ihåg om jag skrivit kram  men gör det nu  kram ..  pludder bludder inget skrivet  bara massa ord   e nog lte snurrig  iallafall vaknade för ett litet tag sen bara med en käft som e lite oppkäftig mot mej just nu..sov gott..sötnosar...gulligt va:)  glömde ju influensan man haft som halva sveriges folk haft   stackars oss......men bättre nu:)

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

20 november 2011 11:09

vad ska man säga. Krya på dig

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 27 april 2015 10:15

Hallo  nu regnar de snö så de visslar om de...eller vad man nu ska säga...har inte varit härinne på ett långt tag nu..har inte kunnat komma in...jag gjorde det svårare än de var...så nu e jag här igen i mitt eget lilla trollbo...   jaa nu e de vår ...

Av Anita - 3 augusti 2012 17:10


Tiden är som ett rinnande vattenfall, stilla o lungt  och ibland brusande o med fart...vattnet ser ut att aldrig stå stilla men livet  vet man aldrig vilken väg det tar medan fallet alltid rinner nedåt  jah  a o det här rann ur mina fingrar just nu o...

Av Anita - 19 juli 2012 04:29


   Inte varit hemma här i min lilla vrå  kommer snart tebax     kram:) ...

Av Anita - 17 mars 2012 12:52

Det var ett tag sen..men råkade bryta foten i slutet av förra månaden  låg på sjukan 6 dygn  kunde inte åka hem förrns dom ordnat hjälp i hemmet till mej..sen fick jag en härlig tandinflammation trodde tandbenet skulle gå sönder   feber..visste inte ...

Av Anita - 5 mars 2012 01:13

sagorDen allergiska dammråttan TovaTova hade klamrat sig fast mellan sängbenet och väggen. Där satt hon nu och väntade och hoppades att dammsugaren inte skulle få tag i henne. Tova bodde i flickan Kajsas rum. Kajsa var en duktig flicka i mycket, men ...

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Skapa flashcards