trollmorslillalya

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

jäkla tandvärk

Av Anita - 24 oktober 2011 00:08

har sovit ett tag nu o vaknar av att det gör ont i den här jäkla tandfasiken..ok kan skylla mej själv skulle tagit hand om den för ett bra tag sen..för tandvärk är ju sånt som inte går över utan blir bara värre  o värre är det nu....kanske känns lite bättre o man skriver av sig lite:):(..jag har piller men an kan ju inte käka hur mycke som helst för då blir det värre  så ere --tänk idag ere den 24  o 2 månader kvar till julafton..vi ska nog vara hos min dotter för hon har lite större plats där  ok jag har en 2 rummare men man kan tro att jag har en femrummare för vi får rum en jäkla massa folk här:) jag tänker ibland på att jaG ÄR ENSAMSÅENDE  MEN JAG KÖPER PORSLIN SÅ DE RÄCKER TILL 12 PERSONER O TOLV MUGGAR TILL FIKA...jäklar nu kom jag åt den där lilla saken för stora bokstäver  man skriker tydligen då  har jag lärt mej:)jag har aldrig i hela mitt liv bott själv  när jag var ung   så bodde vi 11st plus en tax på 64kv nääe inte taxen utan trean:)i mitt barndomshem i Västberga...fästmän o möar o mitt barn   fick han när jag var 18 år  ..sen eget boende med fyra ungar o ett älskat fosterbarn på 13 år...sen flytta nåra ut  o sen flytta gubben  sen flytta nåra in igen ..nästan gubben men där vare stopp:)  sen kom barnbarnen madrasser på golvet   o mycke roligt...  fortfarande tandvärk så nu slutar jag o svamla för de e ingen som orkar läsa sånt här pladder men ok de e jag i ett nötskal..ska försöka sova igen..hoppas jag somnar  jodå det gör jag e trött som 17....gonatt kram   GÄSP

''


 


 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

25 oktober 2011 09:34

Stackars dig. Tandvärk är väl det värsta som finns. Jag ska till tandläkaren idag men det är mest priset jag gruvar mig för. Ska sätta in en krona på en tand och det ska gå på 4000 kronor. Helt vansinnigt.
Jag är också ensamstående (vilket hemskt namn föresten) Här säger man att man är "själv" och har hur mycket porslin som helst men så brukar vi ju allt som oftast vara upp till 20 personer.
När man ska betala lysräkningen önskar man sig ett mindre hus men ibland får vi nästan inte plats så våt. Idag ska jag nog skriva om ordet tant för många har funderat över det i bloggarna.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 27 april 2015 10:15

Hallo  nu regnar de snö så de visslar om de...eller vad man nu ska säga...har inte varit härinne på ett långt tag nu..har inte kunnat komma in...jag gjorde det svårare än de var...så nu e jag här igen i mitt eget lilla trollbo...   jaa nu e de vår ...

Av Anita - 3 augusti 2012 17:10


Tiden är som ett rinnande vattenfall, stilla o lungt  och ibland brusande o med fart...vattnet ser ut att aldrig stå stilla men livet  vet man aldrig vilken väg det tar medan fallet alltid rinner nedåt  jah  a o det här rann ur mina fingrar just nu o...

Av Anita - 19 juli 2012 04:29


   Inte varit hemma här i min lilla vrå  kommer snart tebax     kram:) ...

Av Anita - 17 mars 2012 12:52

Det var ett tag sen..men råkade bryta foten i slutet av förra månaden  låg på sjukan 6 dygn  kunde inte åka hem förrns dom ordnat hjälp i hemmet till mej..sen fick jag en härlig tandinflammation trodde tandbenet skulle gå sönder   feber..visste inte ...

Av Anita - 5 mars 2012 01:13

sagorDen allergiska dammråttan TovaTova hade klamrat sig fast mellan sängbenet och väggen. Där satt hon nu och väntade och hoppades att dammsugaren inte skulle få tag i henne. Tova bodde i flickan Kajsas rum. Kajsa var en duktig flicka i mycket, men ...

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards