trollmorslillalya

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

oh vilken underbar morgon oh vilken underbar dag...en sång:)

Av Anita - 21 oktober 2011 07:30

jaha  tandläkardags idag..ska bli skönt o komma dit ...förr fick dom skriva ut piller annars gick det inte  nu kan jag nästan somna i stolen..  det värsta e att sitta o vänta på att få komma in till akuttandläkarn  .  jag får åka in till stora staden  till  Sankt eriks sjukhus  ..dom e jättebra där..o jag e född på det sjukhuset  men B.B   är nedlagt sedan länge där..

Ha en bra dag ..kram....talar om ikväll om jag har några gaddar kvar:)




   

 
 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

21 oktober 2011 09:24

God morgon vännen, ja tandläkaren är inte av godo. Hade slite skräck förut tanlakären på Hammbyskolan var inte snäll det satt i i många år.
Skall till tandläkare i nov har inte haft hål sedan 1992 men plack lite då och då,
Hoppas du får en fin helg
många kramar Anita Lunddwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

22 oktober 2011 10:13

hoppas tandis besöket förlöpte väl och du har dina tandsingar kvar i munnen. Vi är många som har negativa upplevelser från barnaåren och dessa tandpinare som då fanns. Inga vattenborrar på den tiden och inget medlidande med dom som satt i stolen. Detta sitter i, men nu går det bra för mig också. Sällan hål i munnen när man kommer upp i åren som tur är.
Ha en fin dag vännen.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 27 april 2015 10:15

Hallo  nu regnar de snö så de visslar om de...eller vad man nu ska säga...har inte varit härinne på ett långt tag nu..har inte kunnat komma in...jag gjorde det svårare än de var...så nu e jag här igen i mitt eget lilla trollbo...   jaa nu e de vår ...

Av Anita - 3 augusti 2012 17:10


Tiden är som ett rinnande vattenfall, stilla o lungt  och ibland brusande o med fart...vattnet ser ut att aldrig stå stilla men livet  vet man aldrig vilken väg det tar medan fallet alltid rinner nedåt  jah  a o det här rann ur mina fingrar just nu o...

Av Anita - 19 juli 2012 04:29


   Inte varit hemma här i min lilla vrå  kommer snart tebax     kram:) ...

Av Anita - 17 mars 2012 12:52

Det var ett tag sen..men råkade bryta foten i slutet av förra månaden  låg på sjukan 6 dygn  kunde inte åka hem förrns dom ordnat hjälp i hemmet till mej..sen fick jag en härlig tandinflammation trodde tandbenet skulle gå sönder   feber..visste inte ...

Av Anita - 5 mars 2012 01:13

sagorDen allergiska dammråttan TovaTova hade klamrat sig fast mellan sängbenet och väggen. Där satt hon nu och väntade och hoppades att dammsugaren inte skulle få tag i henne. Tova bodde i flickan Kajsas rum. Kajsa var en duktig flicka i mycket, men ...

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards