trollmorslillalya

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Anita - 26 september 2011 22:03

Så var det slut på den här dagen o halva kvällen vad konstigt egentligen  dagarna är som ett pärlhalsband som går sönder ..pärlorna trillar lika fort som dagarna går undan:)  har spelat in svenska hollywodfruarna ska titta på den nu..tror jag  jag hetsar opp mej som 17  när jag ser på dom  ..men ok dom kanske e lite mer lugna ikvällens avsnitt...hmm tror jag inte på:)idag var min son med fru o min lilla underbara Emilia 9 månader  här hos mej..min söta o goa svärdotter e ju hos mej varannan vecka från morron till kväll så vi ses ju faktist ofta  härligt ..vi kommer jättebra överens med varandra..de gör jag med alla 3 grabbarnas respektive ja oxo med dottern man men de e ju lite annorlunda :)oj vad det blåser ute men det ska tydligen bli sommarvärme igen ok man får välan ta vara på dom dagarna för snart blir det vinter...då går alla människor i ide  o sen kommer dom ut till våren ...utom ungdomarna kanske dom går hemifrån o går ut på lokal o har kul..  en liten vy över Stocholm jag tog bilden från altanen på Ersta sjukhus  ...gonatt

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards