trollmorslillalya

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Anita - 14 september 2011 18:12

Lite sakta blir det mörkare tidigare o lite kyligare med blåst..det är så tyst ute på gården barnen går hem efter skolan o syns o hörs inte till längre förrns framåt våren igen...konstigt ..visseligen tycker jag att de e lite skönt man har direkt ingen press på sej att man måste gå ut i solen ..men ok jag har tyckt att det varit skönt ..jag kör elmoppe så man kanske ska passa på för när snön kommer så kan jag inte komma ut så mycket. ..men jag mår inte dåligt av de dinns mycket att göra inne ..måla o rita o sy o snacka i telefon o titta på tvn..det syns att man inte har så mycket att skriva om så här när man startar en ny blogg ..men de kommer de med..tack för idag:)  PS  tryck opp bilden:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TrollMors Lilla Lya

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Väder Skärholmen

translate

SIDUTBYTE

husdjur

eskil

troll

banner

banner

husdjur

foxan

bosse


Ovido - Quiz & Flashcards